Monday, February 1

Väss

Tänane päev oli niiiii väsitav. Öö pool magamata ja äratus kell 5. Kella helisedes oli selline tunne, et just alles olin uinunud. Asjad kokku ja kuuest oli minek. 8 olime koolis siis Mariliniga ja ma magasin tunnikese. Oli hää.
Tunniplaani järgi oli ratsastamine, kuid ohohhooo. Selle asemel pandi talli tööle. Veed on külmunud. Sandra tegi eelmine nädal nurisünnituse , hobused on väljas jänus ja täna panid tühja pange peale ajast läbi. Sonett,Harbat,Heartless,Robusk ja Ferrum. Keegi helistas talli ja jooksime vastu. Just ennem jõudsin kohale, kui hobused hakkasid tee peale jõudma ja kooli tallis olid ka poisid väljas. Läks ilusaks tõmblemiseks. Kisasin seal vähe ja ajasin tagasi ja siis jõudsid teised ka, seisid ette, et hobused tee peale ei jookseks ja ma siis sumasin seal munadeni lumes veremaik suus. Nii raske oli. Enamus seisid seal käed taskus tee peal. Uhhhh. ma ei salli selliseid uimakotte. Harbat läks jõe jää peale ja vajus läbi natuke , aga sai välja õnneks. Siis panid jooksu jälle ja keegi jäi sabapidi kuskile okastraati kinni. Midagi kahjustavat ei tekkinud. Sonett saadi kätte mingi aeg ja panid üle tee ühikate poole:D. Edi igav ei hakanud. Siis tegime nädal aega tegemata bokse, sest traktor oli katki olnud, aga täna kui viidi parandusse saadi tunni ajaga korda sees. Miks siis eelmine nädal seda parandusse ei viidud. Pool talli viskasime sitast tühjaks. mingi 4 traktori kärutäit. Ja turvas oli külunud. Seda purustasime. ULME ütles selle kohta. Ja Kadi sõimas Signet jälle. Tõesti kahju temast juba. Kadi ka üldse ei vali millal ja mida ja msi toonil õelda. Ja see teeb sul 2 päevaks tuju sitaks. Kadi pole enam üldse nii tore. Triinu on kuidagi palju meeldivam.

10'dal lähevad Heimtali hobused tagasi koju ja 2 uut tulevad.Eks näis, mis nad endast kujutavad. Aga kahju on see, et ratsastamise tundide ajal teeme sellist asja, kuigi ratsastamist on isegi vähe. Tallid on ka kõik täis. Hobuseid on nii palju.

Eriti närviu ajab see, et mingit süsteemi ei ole. et mida millalgi tehakse ja mis gruppides hobused käivad ja. uhh. Kui me ise ei pakuks välja, et vahetame hobuseid või paneme nüüdlõuna ette või oodet jagame , siis jääks need nii mõnigi kord tegemata. Täna Kadi teatas, et me ei tohi Signele ettepanekuid teha, Signe peab neid ise jagama.AGa selline koos töö, et oakud väljs vms on just mõnus. Vahepeal on tunne, ert Kadi juhatab seal vägesid, aga samas see ei ole nii.

Aga aitab särkust. Küll ma mingi aeg räägin veel. Aga siin on ka ilusaid asju, vahel.


Praktika koha leidsin ka omale. Belgiasse. 9 aprill sõidan ära 5 kuuks. Kurb, aga samas põnev. Tulge mulle külla siis. Räägin homme Belgias asjast rohkem.
Erikson läheb Hiiumaale Kadi käe alla. Loodan, et neil läheb hästi.

Tänaseks ma olen nii väss, et panen tuttu ära varsti..

Aa. Päeva nael. Ma unustasin voodiriided koju , eks see magamine tuleb ilus. Homme lähen ostan omale kuskilt midagi.

Teie Grets-spets.

No comments: