Monday, January 9

Eelmine nädal oli meil tihe trenni tegemine, et koolivaheaja lõpul võistlus teha omavahel. Sõitsime üheksakesi A6 skeemi.

Mina sõitsin ja harjutasin 18 aastase Zuliga. Trennid oli nii ja naa. Pikaks lükkamine traavis ei sujunud üldse kuidagi. Serpentiinid ja galopp tuli ka enam vähem. Samm vajas palju harjutamist.

Võistlus oli ise väga lahe. Nagu päris. Aili hindas täiskasvanuid rangemalt, kui plikasid. Ise olime viksid ja viisakad ja hobustel kõigil patsid ja valged valtrapid.

Kõikide sõite filmiti. Pärast õhtul vaatasime kõik koos videot ja naersime ja väga tore ja õpetlik oli :))

Aa, et kuidas läks!? No ma ise olin väga üllatunud kui kohti jagati, Ma sain I koha. 131 punkti 200'st. Ma andsin endast sel hetkel parima ja diagonaalil pikaks lükkamine tulin ka välja. Ma olin väga õnnelik (A). Nüüd sain ainult indu juurde et edasi ratsutada .




Sandra ja Grimalid, Mina ja Zuli. ( Grimm ujus külje alla :D )

Muidu läheb hästi. Lumi võiks maha jäädagi. Saan Eriksoni ette hakata õpetama. Võtan seekord nüüd kelgu kaasa ja proovin sedasi vaikselt. Eks ma annan teada kuidas läks.

Täna sain kätte ka oma cottage crafti puhastusharjad, mis ma FB mängus võitsin.Mul oli neid just vaja. :)





No oli ilus päev :)

Väike Thunderbird.

Kirjutamiseni !

No comments: