Monday, February 20

Tuisk

Päeva mõttetera : See jumalik heli, kui sitahark lõpuks betooni tabab!

Ma tegin täna ühe boksi, millest sain 14 Avant'i kopatäit ehtsat hobuse sõnnikut. Selg on natuke kange. Aga meel on rõõmus!

Ja need tuisukuu tuisud on siia jõudnud. Ilm oli lahe, aga 30 min pärast olid jäljed juba uuesti lumega täitunud. Eilne lumesadu tõi saaremaale meeletud hanged, et täna hobustega koplisse pääseda oli ainult tsipa keerulisem kui muidu. Kõik hobused on ülevas meeleolus , mina seal juures mitte nii ülevas.

Homme on vastlapäev. Siia tuleb lasteaiarühm reesõitu tegema. Kui ma ellu jään siis ma teen varsti uue postituse.

Sandra on Eriksoniga ratsutanud aegajalt. Tore on neid koos ratsutamas vaadata. Ise ratsutasin ka täna. Käisime kahe talli vahelisel põllul . Äksi täis olid mõlemas. Korra pani alt nii ära, et pidi aeda sisse sõitma. Aga ega väljas saa suurt midagi teha. Ainult hobune liigutatud ja omal tore, et lund nii palju.

Eile võitsin omale Hobukeskuse Facebuuki mängu oksjonist uue võistluspluusi. :)



Minu ilus!

1 comment:

TuuliR said...

Kui suurest kopast jutt on? Meil oli soomes kolmes suuruses neid. Üks oligi mingi spetsiaalne prügi kopp, sellega oli hea bokse teha. 6kuu sitt ja põhk läks umbes 4-5 täiega välja.