Wednesday, August 11

11.08 + varssade kiibistamine

Tänane päev algas siis lõunast Häädemeeste rannaniidul hobuste toomisega mereäärest ja seal oli päris pikalt kõndida. Pidime neid seal karjatama sellepärast, et Dr.Ulvi Martin tuli meie varssasid kiibistama. Ulvi tuli kuskil pool 3. Niiet saime varssadega päris pikalt tegeleda. Panime kõigile päitsed pähe. Eloriale läksid päitsed pähe nagu oleksid need iga päev tal peas käinud. Ei mingit probleem. EI midagi. Aurelial samamoodi. Erik puikles natuke ja kui päitsed pähe saadi siis kablutas ja tegi rodeot natuke, aga leppis suht ruttu oma olukorraga.

Ulvi tuli ja märgitas ülesse nad. Siis panime kiibid. Mina olin ees paremal pool varsal hoidsin päitsetest. Jaan oli saba kallal ja ulvil oli kõrv ja kiibistamis "süstal". Saime väge edukalt hakkama kõigiga. Ei mingit jamamist ja rabelemist ja mõllu. Vahva oli.

Siis sain aega süüa kodus ja Piirumisse minek. Aivar tuli järgi mulle ja käis võttis treileri Jaani käest. Aivar tegi Rautsiku kabjad ära ja harjutasime teda treileri peale. Ajasime treileri nii, et kallakut sellel maha tuleval plaadil ei oleks väga ja panime heina peale igale poole. Rautsiku saime leiva abiga ilusti sisse ja oli rahulik. Tagant kinni ei pannud. Lasime ta siis ka tagasi teiste juurde.

Võtsime Ramsese, kes oli loomulikult tiigi kauges nurgas. Vantsisin sinna teda ära tooma. Tee peal kartsin lehmasid. Tagasiteel Ramses hammustas mind kannist.

Saime tema ka enam vähem sisse, aga takl tuleb korded tagant panna, et ilusti peale saaks, tal kohe tagurpidi käik. Ja lõhnad ja kedagi teist ei olnud jne.

Reedel on meil siis Hiiumaale minek. Otsime veel paki heian kuskilt omale, et laeva reis sujuks. Eks näis kuidas see meil läheb. Kuidas nad lepivad omavahel. Igaksjuhuks võtame sedalini ka kaasa natuke, kui peaks asii hulluks ära minema. Poolteist tundi pole nalja asi.

Tagasi tuleme laupäeva õhtul. Eks ma annan siis pikema ülevaate, kuidas meil läks.

Homme teeme veel treileri harjutust ja Rautsikule valjastega käimist ja kolmnurgal liikumit ja minekuks asjad valmis vaatama.