Sunday, January 16

tsss

Oeh.

Vahepeal olen jätnud liiga palju aega vahele. Igatahes väike kokkuvõte.

Praktika lõppes hästi. Viimased päevad käisime lisaks tallitööle veel omapäi soome hobustega kärudega traavimas. Väga lahe ja fun oli. Oskan ise hobust sinna ette panna ja õigesti. Miira vaatas küll kõik ikka üle.

Kodus puhkasin paar päeva ja eile ehk laupäeval viisin Eriksoni juba kooli. Natuke vara, aga vähemalt on ta seal paigal juba. Nii paksukeseks ja ümaraks on läinud. Aga selline üks 3 kuud puhanud hobune peabki olema. :)




Koolis erikson lasi boksis kohe sellist und ja mõnus oli teda vaadata. Ehmtasin ka loomulikult, et tiirud vms, aga ei . Kõht töötas ja hobune lihtsalt mõnules.

Lasin ta ka natukeseks maneezi uuristama. Püherdas seal tükk aega ja rullitas ennast üle selja . Mõnules totaalselt. Tegin ka paar kiiremat ja 4 jalga koos õhku tõsta polnud mingi probleem. Proovisin ka oma uusi asju. Suulisi ja martingali. Kõik õnneks olid parajad.

Õhtu poole lasime ta ka välja koos Robuskiga. Erikson küll täkutses ja mängisid täku võtetega, aga kõik on terved. Robuskil on selline prink paks pepu, et Eriksoni hammas ei hakka peale sinna. :D Vähemalt nad liigutasin ennast ja dieedi plaanid on paigas neil. Suveks saledaks.

Igatahes minu ponu on õnnelik :)

Täna käisin ka Eloriat vaatamas. Selline patsaan ja tohkendis, aga ilus on ta. Isasse. Nätsutavad karjust, kus voolu sees pole ja käivad aiast väljas. Täna käisime vaatasime aiad üle. Voolu täna ei õnnestunud veel sisse panna, aga ehk homme saame sellega ka hakkama.



Mis veel?. Plaan on Eriksoniga ruttu tööd tegema hakata uuesti. Nüüd need 2 nädalat lubas Reet teda kordetada nööridega. Ise katsun ka teisipäev ja / või kolmapäev sinna minna ja seljas proovida mis ta teeb ja mäletab.

19 veebruar on meil tallisisene takistussõidu võistlus. 50-60 ; 70-80 ja 90-100 cm parkuurid . Kahe faasilised. Kui Erikson on valmis katsun ka sõita madalamat.

Nii palju siis selleks korraks :)

Olge mõnusad ja see kevad pole enam üldse kaugel.

4 comments:

Anonymous said...

Kas tapad oma hobuse kopse seal maneezi tallis, kus pole grammigi õhku või on ta sul ikka seal erakate omas? Kohutav on see maneezitall... seal ei tohiks ühtegi hobust pidada, järjest emfüseemikud valmis.

Grete Viljaste said...

Hmm. Viimasel ajal on õhk palju parem ja tehtud palju muudatusi ( uste sisse õhu augud ja iga boksi all on ka augud , et sõnnikust tekkivad aurud boksi ei jääks, vaid liiguks ), et seal olukord paremaks läheks, aga ma hetkel küll ei kurda. ON ka hullemaid talle! KUid jah minu hobune on koolitallis, sest täkku ma ei saa lasta suurele karjamaale ja ei hakka kopledamise süsteemi sellepärast segamini ajama.
Äkki avalikustad ka oma nime?
Mina hetkel olen rahul sellega mis on ja katsun ise nii palju teha, et paremak släheks olukord tulevikus.

Anonymous said...

Tore, kui rahul oled, aga nädal tagasi ei saanud seal veel hingata. Ma tõesti loodan,et sa ei keera hobuse kopse tuksi!

Ma ei saa öelda, kes ma olen, kahjuks, aga tean sind, su hobust ja talli täitsa lähedalt ja "õpin" seal koolis.
Uskumatu, et AASTAID on sellistes tingimustes seal hobuseid peetud ja veel õpetatakse seda erialaselt. Põhk on jääs, hein hallitab, aluspanu on minimaalselt, silo suht haises viimane kord. Õue saavad hobused vähe, tallis hingata ei saa. Tase noh.
Treener ei tea ratsutamisest essugi, õpetab mingit küürakat toolistakut.

Grete Viljaste said...

Aga mul ei ole valikut, kui tahan kevadel võistelma hakata Eriksoniga. NIi me saame koos treenida ja koos olla. Seal pole kõik ideaalsem, aga ma arvan, kui ma ise olen kohal koguaeg ja jälgin mis toimub ja kuidas siis saame hakkama härraga. Ja väljas käimisega on nii, et selle lume tõttu on paljud koplid katki ja sinna ei saa hobuseid panna, aga loodan ka ise, et asjad lähevad ainult paremuse poole seal.

JA mu hobune on terve see aeg :) Hope so!

Ja sulle ka tervist ja jaksu :)