Friday, January 21

Happy ! :)

Teisipäeval võtsin suuna Särku poole hommikul. Plaan oli minna oma maasut proovima, et mis peale 3 kuud seismist endast kujutab.

Viisin oma asjad ühikasse ja ootasin millal Marilinil tunnid lõppevad ja läksime sõitma. Panin ta algul korde peale, aga oli tubli ja rahulik. Algul kõõlusin seljas ja ronisin selga. Tegime sammu mitu ringi ja peatusi. Katsusime teistel eest ära hoida rohkem. Proovisin ka traavi. Oli kiirustav ja tempo ei olnud üldse ühtlane, aga ma püsisin seljas ja äktsionit ei toimunud. Proovisin ka mõlemast jalast galopile tõsta. Tõusis ja lõpetasin ära esimeseks korraks. Trenn kokku oli koos jalustamsitega 30 min vb. Kui sedagi.

Kolmapäeval läksime peale lõunat. Lasin kerget und kella 11. Hea oli !

Kuna Reedal oli trenn, siis me arvasime juba, et peame välja sõitma minema, aga Reet lubas meid sõitma samal ajal. Täna oli plaan siis vähe rohkem vaadata kuidas hobune töötab ja mis mäletab. Martingali ei pannud ja hea oli. Katsusn teda säärele vähe rohkem tähelepanu panna pöörama, vahel õnnestus. Proovisin natuke painutada ja teda rohkem alla sõita. Hea oli selle kohta, et teist korda sõitsin.. Galopp oli loomulikult KOHUTAV. KUi ta kunagi varem mul pani alt ära ja kiskus krami, siis nüüd ta rohkem kihutas ja alt pani ära harva, aga venitas kaela pikaks alla, aga sõitsin edasi ja sain ta ülesse. Aga kihutas ja peale galoppi traavi jäämine võrdus sellega, et hobune jäi seisma ja säärt ei tunnista ja hakkas vastu. saime sammus liikuma. Edasi katsusin ta traavis rahulikuks saada uuesti, see ei tahtnud hästi välja tulla. Võttus mitu ringi, kui sain ta rahulikuks. Proovisin ka teisest jalast, kihutas, aga oli natuke parem ..

Lõpuks Eriksonil suu vahutas kergelt. Mis peaks ju hea märk olema? Aga seda ei juhtu üldse meil. Ma loodan, et need on uutest suulistest, Kui varem sõitsin kaheosalise oliiviga siis nüüd ostisin kolmeosalise..


Ma ootan ikka kooli aega ja , et Triin mulle trenni annaks. Ta on nii hea! Ja ma tunnen puudust peeglistest maneezis, et ennast näha - enda istakut. Ma pean ennast ikka väga kontrollima ja meelde tulemata.

Aga asi liigub postitiivsuse suunas ja me saame hakkama :)

Ma olen õnnelik, et mul nii hea ja vahva hobune on !


Siis kui härra pooleteise aastane oli :)

No comments: