Wednesday, February 2

Härra




Hei hoo..

Oleme nüüd ennast ilusti Säreverre sisse elanud. Olen sõitnud nüüd mitu päeva. Kergelt. Eile proovisin hüpata . Madalatel ei tõstnud üldse jalgu, aga sellisel 70 cm oli päris hea. Hüppasin traavis ja kui jätkas õige jalaga galopis jätkasin , kuna meil see galopp on hetkel katastroof. Vasakust jalast tõuseb ilusti, aga parem pool on meil väga kahtlane ja hull. Erik ei painuta ja ei anna suust üldse järgi paremale. Homme ehk on Ulvi siin jälle või alles järgmine nädal ja saab Härra hambad üle kontrollitu. Tean, et sügisel tal susikad kasvasid, et ehk teevad need valu talle. Ja sadula lasen ka üle vaadata teadlikumal inimesel. Selga olen katsunud ja mudinud, aga sealt ei anna midagi tunda, et valesti oleks. Longet , ega midagi ei ole ka täheldanud. Ehk saab korda.

Olen püüdnud teda ka just allapoole sõita ja voltidel tuleb väga ilusti alla ja ringlt välja lükates ka nokib sinna allapoole . Hea hea :)

Ja ta on ikka nii hea ja armas hobune mul.

Ja kevadel , kes paaritada soovivad võivad juba praegu endast märku anda :)

Kevadel on Härral Säreveres 2 pruuti ja hea oleks, kui kellegi peal veel oleks kasutada teda. Praegused varsad on väga kenad ja ilusad ja vahvad.

Säreverest siis nii palju, et meil esinesed tunnid olid Kadiga ja noorhobused. Oli hea tegeleda ka üle pika aja noorhobuse ja varssadega. Nad ju nutikad ja nupukad. Meil Triinuga on Lend 007 ja Bassira ja Better.

19.veebruar on Särkus meil oma vaheline takistussõiduvõistlus. Hetkel on mul ka plaan osa võtta kahest madalamast parkuurist.

Täna käisin tohkendasin mitu tundi niisama tallis. Pesin Eriksoni küna ära seest ja jooruti. Natuke ka seinu ja trelle. Tegin kopledamise tahvli korda ja panin seal tekke korda ja pühkisin põrandaid.. Ja ma ei saa aru , kuidas inimesed ena järgi üldse ei korista. Kas või riietusruumi põrand. Hallooo. Meie kursus ei ole teiste järgi koristaja!!

Ja loodame, et Saaga tiinus nüüd ikka lõpuni välja veaks, sest ta on mingi udara ja teema. Udaras on juba piim sees ja tagant häbe on paistes kõik. Mul ei tule selle haiguse nimi meelde, aga Saagal on jäänud kõigest kuu ja vb pool sinna otsa oma varssa kanda. Tal pandi hetkel antibiootikumid peale. Käime teda jälgimas koguaeg. Ultrahelis oli Ulvi vaadanud, et varss ei liigutanud ennast, aga sellises vanus ta ei peagi ennast praegu liigutama. Loodame igatahes parimat ja Sandral on ka kõik stabiilne.

Miks ma sellest räägin on see, et ka Saaga on probleemne mära, kuna ta ei ole tiinestunud tükk aega ja Sandral kukuvad nad lihtsalt enne aegselt ära. :)

Aga mina olen hetkel rahul ja toimekas. Ootan kevadet ja tahaks välja sõitma minna juba.

No comments: