Saturday, February 12

Kuna ma jäin nädalavahetuseks Säreverre, siis mõtlesime Rauliga , et teeme täna maneezi lõpuks korda, kuna keegi teine seda oma vaevaks nagunii ei võta. See maapind oli seal nii hull, paljudes kohtades oli liiva vaevu 10 cm ja asfalt väljas. Esijalgu kühveldasime tund aega lund, et vajalikud kaadervärgid kätte saada - rull ja lohistaja.



before

Asusime ukse eest traktori sahaga liiva tõmbama keskele poole. Kaevasime ääri ja silusin ja viskasin liiva , kus seda rohkem vaja oli. Keha on nüüdseks nii läbi ja vässu. Maneez sai uhke ja ilus. Pärast tuli Ingrid appi ja tegime selle nurga ka korda, kus pukk, saan ja postid on . Nüüd on kõik nurgad läbisõidetavad ja natukenegi korras need hunnikud hunnikute otsas . Aga jäime rahule oma tööga. Käisime söime ja jõime teed tunnikese, et sooja saada ja läksin viie paiku talli tagasi, et sõitma minna.


after

Tänane trenn oli supper.. No traavi osa oli nagu ikka, aga galopp. Nagu vauuuu. Alustasin parema poolega. Tulin diagonaalilt ja tähte jõudes tõstsin galopile, kuna siis ta pidi paindes olema, et kurvi võtta ja millise tõukega tõusis õigest jalast galopile. See oli lihtsalt uskumatult lahe tunne - see tõuge ja ta jätkas ilusti rahulikult edasi. Sõitsin ring , poolteist ja võtsin traavile ja tõstsin uuesti. Ei tõusnud õigest jalast, aga jätkas jällegi rahulikult ja see oli juba pluss. Võtsin uuesti traavile ja nurgas tõstsin galopile ja kontrollisin ennast hästi palju ja saime õigest jalast ja jällegi uskumatult suure tõukega. See on selline ülesmäge tõuge galopile. :)

Tegin ka teisest jalast 2 tõstet ja ühe korra veel paremast jalast ja kõik õnnestus. Nagu päris.

Traavis tegin serpantiine ja püüdsin teda allapoole sõita. Tegin 30 min trenni ja väga vahva oli. Ma olen nii rahul, et midagigi hakkab paremus poole minema. Nüüd kui traav on enam vähem ja galopiga saame hakkama , siis peaks hakkama gümnastikat tegema ja sääre eest astumist ja muid keha arendavaid harjutusi.

Homme ehk Raul ka filmib mind ja näen, kuidas ma seljas istun ja olen ja kuidas keha on.. Ma tahaks nii väga peegleid maneezi saada, et enda istakut jälgida.

Homme tuleb ka Ivi Särg meie hobuste kapju värkima ja homme on Särkas Ann'i trenn. Lähen ka vaatama ja mõtlen, kas tahan ka minna teinekord. Kuigi minu jaoks ta tahab natuke palju raha saada selle kohta, et ta on täiesti tundmatu mu jaoks . Eks näis siis :)

Aga mul on kõige parem hobune maailmas. Armastan iga päevaga ühe rohkem! :)

2 comments:

Anonymous said...

Super, et tegite maneezi korda, see oli KOHUTAV juba. Respect!

Mari

Grete Viljaste said...

Aitäh! Eks raske oli , aga hakkama saime ja pärast oli nii hea sõita, et olnud mingeid vagusid kuskil.

Keha on küll täna nii valus, et kas voodistki välja saan :D