Thursday, February 10

Päikest

Väike trennipäevik.

Teisipäeval tegin kergelt kordet. Eriti palju ei saanud teha, sest kell kukkus ja pidin minema kuhugi ja Fakiirilie tegin ka süsti. Aga kordel tegin palju üleminekuid ja sammu traavi ainult.

Kolmapäeval ehk eile oli mul ka kiire, sest kella 6 õhtul pidime minema oma kursajuhata juurde saunatama ja muljetama praktikatest. Aga hüppasin kergelt, kuna takistsed olid üleval. Tulin traavis ristikest, mis oli kenasti madal ja sealt astusime üle. Galoppi sõitsin nii, et tegime hüppe ja sõitsin edasi galopis, et meil see galopile tõstmine ikka jama veel. Igatahes hüppasin risti, lattaeda, mis oli 75 cm kuskil hiljem ja süsteemi millel mõlemad olid lattaiad. Meil tuli väga hästi välja. Maha ei ajanud midagi. Süsteemi tulin 2 korda ja lattaeda kuskil 4 korda ja kogu meie hüppamine. Noo ja need pisikesed ristil võimlemised. Aga ta oli tubli ja püss ja hüpata ta oskab ja tunnen ennast ka päris kindlalt seal seljas. Pea aasta tagasi poleks ma eal uskunud, et ma saan hüppamist jälle nautida. Hirmud. :)

Täna käisime Nancy'ga "maastiku" tripil, aga kuskile polnud minna, Ex kardab sügavat lund ja Erikul oli libe. Niiet läksime maneezi sõitma ikka. Lükkas sammus teda nurkades väljapoole, et sissepoole painet saaks natuke ja tegin voldikesi. Traavis oli hea ühtlane ja hea tempoga. Mõnus oli. Tundisn lausa, et ma oskan vahepeal sõita. Kuna meid oli seal 4 lõpuks siis vahepeal oli keeruline manööverdada, aga saime hakkama. Galoppi ma mõtlesin , et kas teen , aga proovisin.. Kõigepealt vasakust ja sirge peal. Tuli ilusti välja, sest ma kontrollisin oma keha hirmsat moodi, et ma ette ei roniks ja reaalselt tõstaks teda nagu mul kombeks. Tõstis vasakust jalast 2 korda ja mõlemad korrad superb. Paremast tõstin ka sirge peal ja ta TÕUSIS.. Juhuuuu. Nii hea oli. Poovisin korra veel, aga tagant jäi ristlema, kuigi tõusis õigesse jalga. Aga ma olin väga rahul ja lõpetasin. Kerge lõdvestav traav otsa ja jalutasime palju.







No comments: