Thursday, February 17

Nagu Alaskal elaks.


Hei

Eile oli meil praktikakaitsmine lõpuks. Enam ei pea sellest Soome praktikast rääkima - jehuuu. Saime kõik viied. Pärast käisin õhtul tallis. Lasin Eriku ja Robuski koos kokku maneezi. Panid kergelt hullu ja mängisid. Kuskil 15 min ja siis lahutasin ära nad. Pärast Härra jalutas veel maneezis üksi.

Täna käisin peale kooli sõitmas. Olin üksi maneezis ja panin keskele ühe takistuse. väikese 30 cm risti. Tegin palju sammu - 15 min ja hakkasin kergelt traavi tegema. Suuuuht külm oli ja tegin natuke. traavis sammu, peatusi , taandamisi. serpantiini 2- 3 aasalist. Tulin hiljem traavis takistust, et õigesse jalga maanududa hiljem. 3 -4 korda ja galopis läbi. HObune oli täitsa hea, aga siis keeras täitsa ära. Lampi pani alt minema. Aga lõpetasin ära ka , sest muidu läks paljuks, teinekord tegelen galopiga. Traavis muidu oli väga hea.

Koolist siis nii palju, et terve see nädal on meil olnud noorhobuse tunde. Mina ja Triin tegeleme Lend 007'ga. Eestlase ristand miski ja 3,5 aastane. Paneme teda sadulasse ja ette ka. Olen tal seljas käinud. Käekürval traavi teinud seljas ja korde ringil sammunud minu juhtimisel. Suht arukas tüüp ja kui tagasilööke ei tule siis saame varsti lahtiselt ka proovida. Veel on mul Bassira, noor kevadel aastaseks saav märasälg. Õpime käe kõrval käimise võlusid ja jalgu andma une pealt. Tpre neiu, aga iseloomuga, aga rahulik ja õpihimuline ja ei karda suurt midagi.

No comments: