Sunday, August 28

Vahepeal oli nii , et Vändra võistlus jäi minu jaoks ära, sest ma pidin sel päeval töö olema ja kuidagi ei saanud ära vahetada . Marilin käis Hanksuga ikka. Nüüd läks Hanks ära kooli ja Erikson jäi kahe noorega koju. Aga neil on lõbus vähemalt. Rautsikust ja Russelist lähemalt rääkides, siis nüüd septembris hakkame nendega rohkem tegelema ja saduldama. Rautsikuga usun , et kaua ei lähe, aga Russeliga tuleb vähe pikem eeltöö teha. Võib olla hakkame ka Piirumis käima, aga eks me lepi nendes asjades ennem kokku.

Kuna tegelt eriti ei ole mingit motivatsiooni ratsutada, siis meil ei tule midagi välja ja mul ei tule midagi välja ja hobune tundub ka õnnetu nagu minagi. Aga me ei saa kõiest hargipäevade muredest ennast häirida lasta sest nädala pärast on Noorhobuste Tšempionaat, kuhu ma tahaks minna. Täna regasin ära ennast, aga FB võib juba lugeda paljude pahameelt korralduse poolet, et eks me näe. Ja loomulikult ma pean sinna kohale ka saama kuidagi. Loodan, et kõik läheb hästi.




No comments: