Monday, April 23

Kuulsus ja mina..

Alustan siis Eriksonist. Tatine enam pole, aga köhib. Konsulteerisin Ulviga. Üritasin kopsu kuulata, aga ma ei kuulnud midagi. Ja midagi ragisevat ka ei kuulnud . Panime pikatoimelise penitsilliini kuuri peale. Kastan heina ja katsus teda võimalikult palju väljas hoida. Ehk saab kõik ikka ruttu korda ja ta karja tagasi.

Meile tuli siia Mon Cherg paaritusse. No on alles jutukas täkk!  Selline väike hobune. Meil on siin pikk nimekiri, keda tahetakse paaritada, kui nad indlema hakkakasid vaid. Osad saavad ka süsti, et inda ettepoole tuua. Miks selline kamarajura ? Nimelt käivad jutud, et Mon Cherg müüakse selle hooaja lõpus maha ja mitte eestisse.  Kasutatakse võimalust, sest et sellised ulmeliselt hüppavaid ponitäkke eestisse vb ei satu nii pea. Meil on igatahes 3 mära paaritatud.

Kõik päevad on nii pikad ja tegusad. Nüüd tuli veel ka Reimo, kes homme meil kõik hobused ära värgib.  :)

Minu hobustel olid sünnipäevad. Elorial 14 aprill (2.a) ja Eriksonil 22 aprill (6a.). Erikson on minu oma olnud nüüd 5 aasta . :)

Ja nüüd ma lähengi talli ühe mära kontrollima, kes peaks täna öösel poegima. Eelmisel poegimisel jäi loode lootekotti ja suri. Nüüd on ta meil siin riskimära . Loodame, et kõik läheb hästi.

:)



No comments: