Monday, December 2

2

Peaks kuidagi kirjutamise soonele tagasi saama. Juhtunud on ju nii palju vahepeal.

Hobused on kõik talli juures rahul oma eluga. Hetkel on meil neid kokku 6. Uued hobused on meil 2,5 a ER mära Karisma ja poole aastane trakeen Wilhelmina.


Karisma

                                                                 
Wilhelmina

Ratsutamine on jäänud tahaplaanile. Erikson on omale kena rasvakihi peale kasvatanud ja mõnusalt karvane on ka. Hetkel on see talle täitsa lubatud. See eest olen olnud tubli ja Eloria käsile võtnud. Suvel sain talle ka 2 korda selga ja tegin paar korda kordet ja käisin jalutamas. Täna olin tal kuuendat korda seljas ja käisime lahtiselt metsa all jalutamas. Plaan oli muidugi ennem kordet ette teha, aga ma unustasin selle koju ja tuli minna otse sõitma. Ehmatas korra, kuid see oli ka kõik. Väga tubli ja mõnus retk oli. Ma ise küll tõmbasin õlgadest krampi, aga hiljem põllu peal oli omal ka juba vaban tunne. Hobune hakkas ka kohe puristama. 
Ütleme nii, et peale seda laksu on ikkagi selline ettevaatlikus sees ja ei ole lihtne võõraid hobuseid käsitleda või noorhobuseid sõita. 


Eloria esimest korda lahtiselt ratsanikuga

Siis uudiseks võib lugeda seda, et minu firma väljastas selle kuu alguses oma esimese arve. :) 

Homme tuleb Ahto meil värkima ja hobused saavad ennem päris talve tulekut kabjad ka korda. Kuigi meil oli häda kutsuda teda ainult 2 hobuse pärast , aga laseme siis juba kõigil vaadata ja teistel piirkonnas olevatel hobuselasvatajatel ka. Siin maa piirkonnas pead kellegi - veterinaari või sepa - kutsumiseks terve komando kokku ajama, et neil oleks piisav põhjus tulla. Aga me saame ilusti hakkama siinpool eesti nurka.


Eloriast sadulsa üks pilt veel. Täna tehtud maastiku ringil. Külm on ja mul on mitu kihti riideid seljas, kuid isegi see ei varja seda, kuidas ma selle hobuse seljas istun. Kole kole.

Nädala sees lähme tallinna lähedale hobuseid vaatama. Ehk saab ära ka toodud midagi. Aga sellest kunagi hiljem.

Nüüd aga pöidlad pihku ja lumi võib maha tulla.
Tsau



No comments: