Sunday, June 26

Põnev

Ja kool saigi läbi. Natuke jään ikka igatsema ka neid aegu ja inimesi just . Õppisin palju ja sain kogemust ja õppisin paremini ratsutama ka. Ja mõtlen nüüd rohkem, mis on hea ja mis on halb.
21 oli lõpetamine. Pärast käisin veel tallist läbi ja tulime koju ära.

Erikson on mul nüüd Jaagupis ja hea elu peal. Ei taha väga kättegi anda, et äkki viiakse ära või peab midagi tegema peale söömise. Siin üks hetk oli oma näo katki teinud. Selline marrastus, ei midagi hullu.

Nüüd ta on puhanud mul paar päeva ja täna Marilin läks võistlema ja ma lähen Eriksoniga ratsutama ja viin asjad sinna, et äkki Mari sõidab Eriksoni nüüd mõne korra kui mina lähen. tam tadaaaa .. Norra! Just.

Norra koha ma sain Ulvi kaudu. Ja ma olen nii õnnelik, et ma sinna saan minna. Hetkel ma päris täpselt ei tea mis ma seal tegema hakkan, aga noored hobused tulevad ja ratsutamine ja mis vaja parasjagu teha. Hetkel lähen 2 nädalaks. Elan sisse ja eks näis mis saab. Põhimõtteliselt, kui kõik on hästi ja ma sobin ja mulle meeldib, siis on mul seal sügisest ka koht olemas.

Koha nimi on Lefdals Ride Skole. Jube suur kompleks. Väga palju hobuseid. Suur maneez. Tegelevad ka mingisuguse trikitamisega, et mehel on ees 8 hobust ja ta juhib neid nii, et ise seisab püsti kahe tagumise hobuse peal seistes. Ja laseb galoppi nii.

Inimesed tunduvad väga toredad ja ootavad mind ja seda parem on minna sinna. :)

Aga ma annan teada kuidas mul seal läheb :)

Ma lähen nüüd ratsutama .

No comments: