Monday, July 4

Post from Norway

Ma olen nüüd siis nädal aega ametlikult koha peal olnud ja
muljed on head. Inimesed on väga supper sõbralikud ja toredad. Hetkel olen rohkem koos kahe Hungari töölisega - Gabor ja Henriettaga. Gabor nimelt sõidab 5hobusega nii..


http://www.youtube.com/watch?v=0a6yx2Bw6GI&feature=related

Video ka teile

Gabori isa on Hungaris väga kuulus selle Hungari posti pärast ja ka väga-väga hea sõitja. Koolisõidus pidi olema üks parimaid. Nime ma ei mäleta. Aga Gabor on väga tore ja vahva.

Olen sõitnud palju. Iga päev ikka kuskil 3 hobust . Ükspäev olin katsejänes - proovisime uute hobystega, et kas kannatab voltixeerimist teha. 2 paksu norra fjordi oli ja keegi veel. Ma pole elu sees voltizeerinud , aga päris lahe oli. Tegin 360, tagurpidi ja tõusin seljas püsti jne.

Hobustest nii palju, et olen sõitnud paljude erinevatega, aga vaieldamatu lemmik on üks hannoveri ruun. Nii mõnus ja tore ja hea ja tubli hobune. Väga hea sõita.

Siis ühe täisverelisega olen sõitnud, norra fjordidega, haflingeriga ja siis minigte sportpüssidega ka natuke, liigutanud lihtsalt.

Vat. Tahaks siia kirjutada midagi põnevat, aga hetkel ei tule midagi meelde enam mis ma teinud olen.

Ja ma igatsen oma pupsikut.

2 comments:

Anonymous said...

Ungari äkki ikka ;) Inglise keeles on Hungary

Grete said...

Just just ;)