Saturday, July 30

Kuum

Hetkel tundub, et see suur kuumus on üle läinud ja ilmad on mõnusad. Vahepeal sai siin isegi vihmaga trenni tehtud ja see varjant on igati parem, kui kuumaga. Erikson on mõnusalt puhanud ja nüüd katsume oma endise vormi tagasi saada. Mitte , et ta hetkel mul paks oleks. Täpselt paras. :)

Hetkel otsin siin omale kohta/platsi kus sõita. Et ratsutamist saaks ka ratsutamiseks nimetada. Maastikul käimine on ka ennast ära ammendanud.

Ükspäev käisin Eriksoniga maastikul ja võtsin oma koera ka kaasa paelaga. Saime ilusti hakkama niimoodi. Tagasi tulles olid 2 mära läinud mereäärde ja Erikson võttis lõhna ülesse ja siis oli natuke keeruline ja tegemist. Oleks ma 5 minutit varem tulnud oleks ma nendega kokku põrganud. Seda ma ilmselget ei taha. :D Võistlema minegamisega on ka nii, et ma pean midagi välja mõtlema, et võistlemisest midagi välja ka tuleks ja ta mul kontrolli all oleks. Ta on ju nii sonsuks siin läinud, et ma isegi unustan ära, et ta täkk on .

Millalgi käisid Triin ja Kristin mul külas ja tegime Elroia kabjad ära. Nüüd ootan seppa, et uuesti tegema minna neid. Augusti alguses peaks tulema siia kanti keegi ehk. Siis rallisime Eriksoniga meres. Kristin tegi paar kiiremat ja saime ka Triinu sinna selga. Vahva oli.

Nüüd ma katsun iga päev sõita ja kuskil nv trenni minna hobustega. Uurime, äkki saab kellegi juurde hüppama minna ja KS trenni tahaks ka hirmsat moodi.

( Nüüd ma otsin omale KS sadula ka. Mul on seda ju vaja ja midagi on silme ees ka .)



Ja nii vahva on tööl olla, kui ühtegi klienti ei ole. Hobuseid vaatan ka ainult akna tagant. Selle ajaga saaks ju nii palju korda saata.

No comments: