Thursday, June 16

Puhkus. Rand. Päike.

Tegelt nii päris pole nagu pealkirjas, aga ikkagi, suur koorem on langenud. Kool on lõpetatud.

Kui natuke rääkida mis olnud on, siis ma sõitsin oma esimese koolisõidu võistluse Eriksoniga. Säreveres. Sõitsin A8 skeemi ja sain kokku 57,31 % . Ise olen hobusega väga rahul. Ise eksisn skeemiga korra. Unustasin ühe poolkaare ära.


Päeva peale seda oli Säreveres Suvine takistusõidu karikasajad I etapp. Meie kursus oli korraldaja ja ütleks, et me saime päris hästi hakkama amatööride kohta. :) Päev oli pikk ja väsitav, aga kogemuste rohke.

Pühapäeval käisin Paemurru karikal võistlemas. Sõitsin 80 ja 100 cm. Tulemus on uskumatu. 80 cm sain II koha ja 100 cm II koha. Oleks ma nii tark olnud ja ennast avatud klassi ka kirja pannud oleks ma seal ka II koha saanud. Aga ma olen rahul. Teine 100 cm mul sõita ja polnud eriti hüpanud enne võistlusi. Aga Erikson oli tubli ja olen ülirahul. Ka Kallaste Andres kiitis Eriksoni, et 100 cm talle väga meeldis vaadata. Hea kuulda. Kuigi ma tunnen, et niiiiiii palju on areneda ja meil on ilusamaid sõite ka olnud. Aga plats oli küllaltki üles alla ja palju tehnilisi pöördeid.






Täna tõin Eriksoni ära Särkast. Tulin kodus lähedale karjamaale Jaagupisse. Loodan, et nad on Hanksiga hommikuks alles ka seal. Sest sinna viies avastasime mingi 7 kanalisatsiooni auku koplis ja katsime neid. Nii vahva kas pole. Natuke harjuvad ja siis saavad päris mereäärde lehmadega kokku, kui nad sobivad ja Erikson neid paaritama ei hakka :D

Esmaspäeval olid konsultatsioonid ja Kristin sõitis Eriksoniga, sest ta tegi ka eksamit temaga, Tuli täitsa hästi neil välja.

Eksam läks ka 100 protsendiliselt hästi :D Sain kõigis max punktid - ehk teoorias sain 30, ratsutamises 30, saduldamise eest 20 ja kordetamise eest ka 20. Ma olin ainuke kes sain kuruse peale 100/ 100 'st. Uhke tunne on küll, aga ma ei taha eputada.

üüd on 21 veel lõpetamine ja vaja MES 'ile ära tõestada, et ma töötan maal ja siis saab väljamaale minna :) Kui keegi teba kedagi kes teab kedagi kellel oleks vaja kedagi tööle, siis andke teada. Üks miinus või pluss on see, et ma tahaks koos hobusega minna / tulla.

Aa. Lõpuläbu oli ka meil. Ai kino oli :D



1 comment:

Käroli said...

te olete ikka tõsiselt väga tublid:)!!! palju jõudu ja jaksu teile edaspidiseks:)!