Wednesday, May 25

Hurrraaaa!

Alustan siis kõigepealt heast uudisest, et nüüd on kindlalt kõik märad ( neid on 3 ) Eriksonit tiined. Miks ma niipalju rõõmustan? Sest esimese korraga polnud kedagi tiined, siis jäi Bermuda tiineks ja eile tuli Ulvi, et kunstlikult seemendada Leedit ja Belive, kuid nad olid juba tiined. Vat kui vahva lugu! :) Ma olen nii õnnelik.

Vahepeal Erikson puhkas 2 päeva ja ma ise olin kodus. Aga eelmine nädal sõitsin ja üks kord oli uskumatult hea. Sõitsin maneezis ja hobune oli mega. Tuli alla ja tegin palju erinevaid koolisõidu elemente. Tempo ja rütm olid nii mõnusad. Lasin Marisel ka proovida ja talle meeldis ka väga. Tal on ju nii mõnus täisistak. Aga hea hea oli.

Eile sõitsin ka. Tükk aega kaalusin, et kuhu ma sõitma lähen, kas taha platsile õi maneezi, sest mära kari viidi platsi kõrvale karjamaale ja noh, teate küll kuidas täkud liikuvale märjakarjale reageerivad. Aga otsustasin , et lähen platsile ikkagi, sest 10 tuleb KS võistlus ja on ka plaan osa võtta. Alguses hoidsin kere ringi peal ja siis liikusin lähemale ja lõpus oli meil 30 m märakarjas. No eks ta oli pöörane ja karjus ja ei tulnud tagasi , aga ma katsusin mitte välja teha ja selles olukorras ka midagi nõuda. Asi kõige hullem polnud, sest ma ise olin rahulik. õpus galopp oli hea, lasin ratsme pikemaks, et ta alla läheks , aga püüdsin kontakti ikkagi säilitada. Kadri ütles, et oli ilus olnud. :)

Täna ma vaatan, kus ma sõidan. Kuna Einaste on koolis jälle siis ta ehk sõidab ja annab trenni jälle. Hope so.

Neljapäeval lähen Siiri ja Kerliga Ruilasse vabatahtlikuks. Tõotab tulla vahva. Eks ma hoian kursis kõiki.

C ya

2 comments:

Anonymous said...

Malle on Einaste, kui me nüüd samadest inimestest ikka räägime

Anonymous said...

Erikson on tore eesti hobune, aga ma ei saa aru, miks Särevere toodab mõttetuid ristandeid...