Tuesday, May 10

Hei-hei

Viimasel ajal ma mõtlen , et olen sõitnud päris palju. juba nagu 4-5 korda nädalas, aga kui ta koju saab siis saab puhkust. Praegu on võistlused tulekul ja nii. Peab natuke ikka treenima. Eelmine reede olid meil võistlused. Suht hull oli ikka. Paljud kukkusid, tõrkusid välja ja ajasid maha. Kuigi parkuus oli 60-70, aga no suht tehniline siis vb. Ise ma pole nii tark, et seda teada, aga mina tegin raja ja siis oli enesetunne ikka halb, et nii oli.
Olin 11'nes sõitja ja esimene puhas. Võtsin rahulikult, kuid pöörded olid ikkagi natuke läbimõeldud. Tahtsin puhtas sõitu ja olin rahul tulemusega. Tulemus oli III koht. :)



Eile sõitsin platsil. Oli keskmine.
Täna sõitsin plastil ja oli alla igasugu arvestust, sest Ignis oli ka all platsil ja ta läks poole pealt ära ja ta ei keskendudnu üldse ja vahtis jahirnus ja tõmbles ja mina olin selleks ajaks juba päris vihane ja närvis ja kokkuvõtteks ei tulnud mitte midagi välja. Kangutas aga pead ülesse ja oli jobu.
Pärast kakkusin talle rohelist süüa. Praegu on nii, et kõik hobused on väljas 24/7 ja sees on ainult heimtali omad, sest nad lähevad varsti ära ja siis täkud ja Sandra. Hobused saavad pikemalt väljas olla. Ligi 4 tundi. Hakkan nüüd Eriksoni öösiti ka väljas hoidma varsti. Siis on tal vähem energiat ka kakelda minuga.

Laupäeval läheb Erikson Piirumisse ja pühapäeval on plaan minna Juurimaale võistlema. Maris tuleb groomiks mulle. Homme teeb Triin mulle korraliku hüppetrenni. Can't wait. Natuke kardan ka.

Panen mõne pildi ka.

Eile ehk 9. mai. Näeb päris viisakas välja ja hea oli sõita. kumm on lõdvalt, aga see on vajalik vahel , kui ta jobu on ja mina ka olen. Aga ma tavaliselt trenni lõpus võtan selle ära.





Suusahüppaja. :/


Vässu.


Tänane pidamise tund. Sisutihe.


Aga päike oli hea



No comments: