Monday, October 17

Natuke ka vahepealsest. Horse show oli. Jällegi üks kordaläinud üritus. Olin nagu ikka tallimeeskonnas ja rahul oma valikuga. Põnev oli. Kes käis sa osa, kes ei käinud jäi ilma.

Kolmapäeval kolisin oma pupsikuga Saaremaale ära. Hetkel on ta tallis öösiti. Harjutame teiste hobustega, Ükspäev oli ta koos ühe ruunaga, siis märaga - jah märaga - ja siis karja bossiga harjutame nüüd. Hetkel olen ma kodus puhkamas ja kui tagasi lähen homme siis laseme suurde karja. Can't wait.

Sõitnud olen ka ja Aili on mind niiiii palju aidanud juba nende 2-3 päevaga. Ma tunnen, et ma olen nende päevadega juba nii palju õppinud, kuigi ma ei ole saanud trenni nagu trenni, et 1h ja seletatakse vaid ise palju nuputanud ja Aili on seljas käinud. Aga hakkab tulema. Ja see on niiiii hea tunne, kui kõik paremaks läheb. Pupsik juba saab aru, et all on parem ja mis see säär ja põlv ikkagi on ja mis nende survel teha tuleb. Aga ega ma ei hõiska ennem, kui mingi progress on toimunud.

Hetkel mu elu on tõusuteel. Peale neid pauke ja lööke ja allaminekuid on see hea tunne ja edasi minna on lihtsam ja motivatsiooni on. Ja seal Saaremaal on hea rahulik ja vaikne. Saab omaette nokitseda ja rutiin on . Mõnus. Mulle meeldib see.

Tikast rääkides siis seal on väga mõnus aura ja inimesed on väga toredad ja hobused on vahvad. Hobuseid on 87 vist. Enamus eesti tõugu hobused. On ka sporthobuseid ja ristandeid. Kui ma seal juba mõnda aega olen olnud, eks siis kirjutan täpsemalt.

Aga päikest ja sügis on nii mõnus, et nautige seda. :)

1 comment:

Taive said...

Yeah, Tika ON koht, kust kunagi ei taha ära tulla...;).