Monday, October 31

Minu pupsik on nii numpsu. Ratsutame jõudsalt nii palju kui ma tööl olen. Aili aitab igati kus saab ja sõidab. Me oleme nii palju edasi arenenud selle väikese ajaga. Erikson tuleb juba tsipa ratsmesse kohati ja tegelen sellega, et sääre ja piitsa peale ennast tagurpidi ei ajaks. Enadaga olen tegelenud palju. Täisistakuga just .

Erikson käis ka karjas 3 päeva, aga tõin ära, sest ta peab natuke ikka asjade järgi üle mõtlema. Ajas karja kokku ja käitus nagu looduses täkud käituvad. Nii kui mära karjast eemale läks ajas tagasi. Ta oli päris läbi ja sadulavöö võis 2 auku kõrgemalt kinni panna. Loomulikult kaotas ta ka oma päitsed ära ja ma tegin poolteist tundi hobulausumist, et teda sealt kätte saada. Käi ise pange täie porganditega ligikaudu 50-60 pealises karjas ringi, et ühte hullu kätte saada.

Aga ma olen rahul ja kõik on hästi. Millalgi teen pilte ka. :))

No comments: