Sunday, March 18

Hüppetrennid

Alustan siis eilsest. Läksime peale 7 trenni õhtul. Ebbe andis trenni. Oli 2 rida. Esimene nägi välja selline I I I II . Alustasime ühest tõkkest eest ja järjest lisandus. Esialgu olid päris ristid ja lõpuks oli okser kuskil 80-90 cm . Teine rida oli I II I . Kõrgused jäid ka alla meetri. Trenn oli väga hea. Meid oli küll palju, aga saime hakkama. Kuskil 6 oli meid vist. Ise soustin palju ära. Lähen kehaga ette ja küünarnukid on nagu potisangad ja siis ei ole käed ka enam nii liikuvad ja järeleandvad. Suu peale ma küll ei jäänud, aga peaksin ikka rohkem eest järgi andma kohati. Jäin trenniga väga rahule, sest traavis oli Erikson super. Sandra sõitis teda 2 päeva, kui ma ise kodus olin . Kohe hea oli :)))) .

Täna läksime peale lõunat trenni. Oli parkuuri moodi asi. Üks süsteem ja üks kaare peal hüpe , sirgel okser ja 2 takistust veel. No jäin rahule. Hobune oli rohkem pöördes ja natuke vajub sisse, aga hüppas hästi. Kui saaks ta nüüd ilustiu toimima, et ratsmesse ja galopis, siis ma usun, et oleks super luks .

Homme plaanin teha kordetööd. Šampooniga. Et ta venitaks ennast veel ja veel sinna ette alla ja seljalihased hakkaksid rohkem arenema. Tal pole seal selja peal suurt midagi eriti. Et on, aga võiks ikka tunduvamalt rohkem olla.

Jätsime nad ööseks sisse ka. Õues vihma sajab ja udune ja sombune ilm. Ta köhib mul mõned korra. :/ See paneb mind natukene muretsema. Et kõhatab, mitte ei köhi. Tiit tuleb kuu lõpus ja lasen kuulata igaksjuhuks. Või saan vähemalt oma muret kurta. Ja hambad saame ka üle vaadatud lõpuks. Kuigi härra vahutab suust ja on mõnus, siis aasta saab täis viimasest tegemisest, et võib üle küll vaadata. Tal on ju susikas ka ja veenduda,et see on ikka vagusi seal ja sama tibatillukene ja ei tekita valu. Loodame parimat!

Oma talli koha pealt ma teeksin siis avalikuks, et ma/me hakkame talli ehitama kevadel. Saime Prialt raha ja nüüd ootame vaid , et lumi ära sulaks ja saaks kopa maha lüüa . Tegelt see ainult selle taga ei seisa, et vaja on veel nipet näpet ära teha. Aga jah. Asi on kindel. :) Millalgi teen suurema ülevaate, et mis ja kuidas hakkab olema. Suur töö ootab ees. Seda ma tean.

Ja selle talli koha pealt ma ütlen, et nagu näha. Unistada tuleb suurelt, siis saavad need ka teoks.

Igatahes nüüd terve see nädal ratsastan ja harjutan skeemi. Millalgi annan vaba päeva ja maastikule tahaks ka jõuda millalgi. Reedel on KS ja laupäeval on TS. Eks näis, mis kõrguseid meile pannakse. :)

Kirjutamiseni ja päikest . Minul on igatahes tedretähnid väljas päikesest. ihii.

Palju porgandeid.

2 comments:

Anonymous said...

Palun, lase ükskord ometi see susikas välja võtta. See, et vahutab, pole mingi näitaja ;) Mul hulganisti kogemusi, kus peale imeväikese susika väljavõtmist läheb hobune väga mõnusaks suust, kuigi oleks võinud arvata, et oli juba ennegi hea.

Grete said...

See ei ole nii lihtne, kui me asume Saaremaal ja veterinaarid tulevad siia üle kuu või kahe. Jah ma tean, et see on probleem. Ja ootan pikisilmi Tiitu. Ta tuleb nüüd kuu lõpp siia. Ja see saab eemaldatud. Vot :)