Sunday, March 11

Kümme kraadi

Hei - hei.

Nüüd ma olen pikemalt Tikal olnud. Valmistume koolivaheaja võistlusteks. Tuleb meil kahevõistlus seekord. Skeemiks on ABC 1-3 . Takistuste kõrgust ma veel ei tea. See tuleb händikäpina.

Täna oli meil päris hüppetrenn Ailiga. Maneezis oli 4 takistust. Tulime kõiki erinevalt. Ilmselgelt on vaja veel harjutada , harjutada, harjutada ja õppida! . Kõige hullem polnud. Poni oli ka enam vähem, aga alati ma loodan, et ta oleks veel ja veel parem. :)

Eloriast nii palju, et katsun tema juurde ka jõuda iga kord, kui ma kodus käin. Nüüdseks olen ma talle 2 korda valjaid pähe proovinud. Rohkem püüan käekõrval käimist õpetama hakata, kuigi ta käib üsnagi arvestavalt järgi.

Suve poole vaatan ka kohta, kuhu ülevaatusele minna. Loodan, et aega on tegeleda.



Minu meelest ikka on Eriksoni moodi küll. Eriksoni pikad jalad ja ema raske kere :D


Sellised toredad päitsed ostsin talle. :) Ilusad on need nii kaua , kui need puhtad on arvatavasti.


Valjad II korda peas . Ei olnud midagi kolli ega hullu. Nii mõistlik ikka!

Nüüd peaks tal soengu ka korda tegema natuke ja ta saama jalgu andma ilusti. Tagumisi võttes vajub selga.

Päike paistab ja paitab nii mõnusalt ja ma tunnen rõõmu sellest, et ma saan päevad läbi väljas olla. Õhtuti on põsed nii rõõsad. Ja hobuseid on mõnus vaadata, kuidas nad tukuvad päikese käes. eriti minu musta värvi poni.

Arvan, et järgmine Post tuleb mul peale võistlusi.

Seniks päikest ja olge rõõmsad ja positiivsed!

No comments: