Tuesday, March 27

Ühest tihedast ja toredast päevast

Reedel 23. märtsil toimus siin Tika talus meil omavaheline kahevõistlus. Alustasime koolisõidust. Sõitsime ABC 1-3 , väikeste muudatustega . Võtsime pikad traaviringid ära, sest muidu oleks liiga pikaks läinud. Olin järjekorras teine. Sõiduga olen rahul. Jäi küll särtsust ja impulsist puudu, aga ta oli vässu ka kuidagi. Kuid ma olen väga rahul. Oli eest küllaltki stabiilne, vasakule galopp oli super ja paremale oli kraana.

Vahepeal panime takistused maneezi ülesse ja Johanna tegi raja. Takistussõidus olin ma teises soojenduses ja võistlesin esimesena. Takistused olid kuskil 70-80-90 cm kõrged. Süsteemi esimene tuli maha küll, aga sõit oli kiire. Ühe posti pidime ka kaasa võtma, aga sain jala eest.

Ütleme nii, et tore oli ja võistlusisu tuli igati tagasi ja tahaks veel hüpata millalgi .

Peale võistlust oli oodata Tiit Siiboja. Mõõtsime ponisid , Eriksoni susihammas tõmmati välja ja Taavile tehti operatsioon, milles mina ka aitasin. Nii põnev oli!

Muide need vanamehed Taavi (29) ja Aadu (28) on vanad Tondi või Veskimetsa tunnihobused. Mõlemad näevad ponksid poisid välja :)

Ja 5 aprillil saab Anakee ema Petra 30 aastaseks! Oodata on suurt pidu ja pillerkaart :)

Kuna Eriksonil tõmmati see hammas välja siis nüüd ta on puhanud 3 päeva. Homme teen talle kordet cavessoni päitsete ja ühe süsteemiga, et ette alla tuleks. Mingi hakamooride või asjadega ma jamama ei hakka. Ootan, kui suu ära paraneb ja vaatab, kuidas ta siis on. :)

Eloria juures käisin eile. Nii mõmmik. Tudus päikese käes. Panin valjaid pähe, harjasin ja nunnutasin niisama :)


Spaa

Minu ilus :)




Äkki saan video ka enda sõitudest. Kriitika on igati siis teretulnud :)

Päikest!

No comments: