Tuesday, April 26

keeruline

Nonii. See nädal on meil treenerikoolitus. Päevad on pikad ja väsitavad.

Eile olid meil teooria tunnid Merle Männikuga. Väga vahva persoon ja tore oli. Aeg läks ruttu. Käisime pärast talli ,maneezi ja platsi üle vaatamas homseks..
Sõitsin sEriksoniga juba päühapäeval korra. Tegin päris korraliku trenni. palju sammu ja traavi ja üleminekuid ja üritasin tähelepanu saada ja teda sinna allapoole saada kaelast. Galopis kaklesime natuke, aga tulemus oli enam vähem. Paremast jalast ma ei saa teda kuidagi galopile õigesti. ma pean mõtlema, et mis ma vasakust jalast tõstest teismoodi teen siis. Aga jah..

Eile käisin ka teistega koos platsil. Tegin kergelt. Samm, traav ja galopp ja hüppasin 2 madalt risti niisama..

Täna oli meil Kati Leutoneniga teooria tunnid. Täitsa mõtlema panev ja lahe oli! Koostasime plaani grupitrenni andmiseks jne. Lõpetasime peale 4. Tegime maneezi korda. No ikka korda. Panime tähed õigele kohale. Raul mässas traktyoriga ja tõmbas kopaga ääretest liiva keskele ja panime ka pealtvaatajatele koha. 3 m seinaäärest. Sinna peaks mingid pingid ka vedama veel. Kasta on vaja homme. Siis on täitsa hea. Aga lõpptulemus olis ilus. Peale seda läksime kuskil 6 paiku ratsutama veel. Mina, TRiin ja Kristin. Kuna Reps oli naljakas siis kupatasin Kristini Eriksoni selga ja sai sõita ka natuke. Ja mina nägin Eriksoni kõrvalt. Täitsa hea oli vaadata! Tal oli küll kumm peal, aga see oli nii kergelt, et vaatasin, kui ilutsi tuli ratsmesse ja oli all, siis oli kumm täitsa lõdvalt. Väga positiivne. NImelt mul seal seljas on suht raske aru saada, kuidas tal see nina ja kael on parasjagu :/ Aga Kristin oli tubli. Hüppas ka. Algul risti ja pärast 80 cm okserit 2 korda. Kummi võtsin selleks ajaks maha ikka..
Vaatasin kuidas Eriksoni taguots ikka töötab. No mega. Pean ennast hüppetrennis ka filmima.

Homme tuleb meil suht keeruline ja raske päev. Koolisõitu tuleb hindama Therje Prohhorova ja takistussõitu Kostja. Ammu ilma on meil ära hirmutatud ja mida veel :D Aga eks näis mis saab homme. Meid on 3 gruppi jagatud. Sõidan Teises grupis. Hea on see, et meil on koolisõidu ja takistussõidu vahel paus. Söömise aeg vms ja siis lähme takistustsõitma. Loodan, et tuleb vahva trenn ja õpin palju juurde.

Palju igatsen ma ka koolisõidu sadula järgi. Tunnen kuidas ratsastus tundides aitaks see mu istakule ikka väga kaasa. Praegu katsun oma jalgu venitada ikka. Millalgi peasks augu võrra pikemaks panema jälle. Miks ma seda teen? Ma tunnen, ennast hästi nii. Aga oma praguse kifferiga ma tunnen, et kui ma säärt kasutan siis põlv tuleb üles kohe. Katsun oma sadula viimase osa ära maksta ja siis vaatan, mis teha annab sellega.

Raul pildistas ka tänast trenni, et kui ta need peaks juhuslikult ülesse panema, siis lisan siia mõne pildi :)

No comments: