Friday, November 18

**

Käisin kodus puhkamas 2 päeva ja olen tagasi Tikal. Tahtsin täna Eriksoniga sõitma minna, aga ta lonkab :( . Arvan, et suht alles saanud paugu pihta. Vasak esimene jalg. Ranne oli seestpoolt soojem ja oli näha, et tal valus on sellel toetuda.Mitte, et ta 3 jala peal oleks päris.

Mida siis teha lonke puhul? Seda on ju tegelt igal pool nämmutatud, aga kui ikka ise pole väga kokku puutunud siis esialgu nagu oleks puuga pähe saanud. Esialgu katsusin siis aimu saada, milline jalg ja kust kohast hobune jalga lonkab. Katsusin kahe käega hobuse jalgade sama piirkondade soojust. Sotid selged läksin jahutasin külma veega 10-15 min. Aili tuli ka ja vaatas asjateadjama pilguga üle, et kust valus on ja mis edasi teha. Jätsin ta ööseks sisse. ( Erikson oli nüüd esmaspäevast saadik päris karjas ) . Aili andis külma geeli ja määrisin ööseks peale.

Pupsule palju porgandit ja kallisid . Loodan, et hommikul on parem.

Hommikul vaatan kuidas on ja kas ta sörkida tahab . Katsun jälgida, kas asi muutub paremaks, kui jalg "soojaks" läheb või jääb samaks. Kui läheb liikudes paremaks , siis lasen tagasi karja. Kui ei , siis jääb sisse veel.

Vat nii on Eriksoniga. Muidu on ta mul tublimaks läinud. Karjas annab juba poole tunnise püüdmise ja kaeraga meelitamisega kätte. Muidu ma veetsin karjamaal ikka tubli poolteist tundi. Aga maius ikka murrab hobuse mingil hetkel . Või on see kadedus, kui teine sööb. Kõhnemaks pole õnneks jäänud. Kuigi ta pole kõhn. Täiest paras, aga mulle meeldiks, kui vasta talve oleks natuke rohkem seda kehakaalu. Ärge arvake, et ma tahaks, et ta jäme paks oleks. Saate aru küll :)

Hetkel vaatan ja otsin talle mingit lisasööta, sest kaera ma ei saa talle sööta regulaarselt, aga korra päevas midagi anda. Et miks ma tahan talle sisse sööta midagi? Sest karjamaal pole soolakivi ega mineraale hetkel vabalt saada ja olla kindel, et ta saaks kõik vajaliku ja terve oleks.

Muidu on kõik hästi. Pean aga oma talliplaane siin ja panen nupukesi kirja, et kuidas kõige paremini ja nupukamalt teha. Ah et mis talli asja? Ma ei teagi kas ma olen oma blogis kirjutanud, et taotlesime priast raha talli ehituseks ja detsembri alguses saame teada, kas meile ka raha jagatakse. Sellest lähemalt siis, kui kõik kindel on .

Muidu on tore vaadata, et mu blogil ikka lugejaid ka on :)


Erikson praegu . :)

No comments: