Monday, November 26

Busy day - A casual day.

Iga päev õeldakse mulle, et täna tuleb kiire päev, kuid siiamaani on kõik päevad ühesugused olnud. Hmm. Igatahes täna käis meil sepp ja hambaarsti. Sepp käib meil siin iga nädal korra kuskil, aga ega ta midagi väga asjalik pole nagu ma aru olen saanud. Ja kui ma näen, et minu kolmel nn hoolealusel on vaja jalgu teha, siis ma panen nad listi :).

Hambaarstid olid hästi asjalik. Neid oli kaks ja hobuseid võeti nagu lini peal. Aga oli ka palju teha. sest hambad olid korrat ära hobustel.
Neil olid puurid. Selliseid raspleid nau eestis näeme, siis ma ei näinud. Vahetasid neid puuriotsi nagu ise oleks päris hambaarsti juures. Vägev oli. Pärast olid hobustel hambad hellad ja söid halvasti ja paljud hakkasid higistama. Kindlasti hellitasid. Aga ehk homme on parem.

Ühel märal tõmmati hammas välja. Ma ei tea miks, aga nad rääkisid et tal tuleb suust halba lõhna, aga sööb ilusti ja sõidus on normaalne. Igatahes see hammas oli niii suur. See oli pea 10 cm pikk.

Muidu on kõik hästi.

No comments: