Monday, November 19

Lihtsalt tere :)

Mu elus on vahepeal nii suured muutused toimunud. Hetkel, kui ma seda  järjekordset blogi postitust kirjutan istun ma Tallinna lennujaamas ja ootan oma kella 13.00 lendu Taani Kopenhageni lennujaama.

Et mis ja kuidas? Sain suurepärase võimaluse minna tööle Taani takistussõitja Thomas Velini juurde. Wiii. :)  Tall ise on super - selliseid näeb ainult internetist ja  kataoogidest. Hobuseid on 30 ja kõik on täkud - Ei mitte lihtsalt ilusad TS täkud vaid maailma tipptäkud. Seal on nt selline hobune nagu Quidam de Revel.  Rohkem ma hetkel ei tea.

Katsun olla tubli ja kirjutada siia oma tegemistest seal. Kui kõige pealt ma katsun kohale jõuda. Sellega ma loodan, et raskusi pole, kui mine sa tea. Ma pean seal iseseisvalt rongiga sõitma. Ma pole seda eestiski teinud.  Well see.

Aga mis mu eesti elust sai.?! Erikson läheb selle nädalal lõpus Viljandisse Sammuli talli Marise hoolitseva käe alla. Mul oli suur mure, et ta niisama kuskile koplisse nautlema ei jääks, vaid teeks korralikult tööd , sest suvel on mul ikka korralikud võistlusplaanid.

Eloria jäi Marilini ja Terje hoolitseva silma alla.  Ta on nunnu tore põssa. Aga tema peab veel kasvama ilusti ja ehk Marilin jõuab temaga vahest midagi teha ka. Hope so. :)

Tallist nii palju, et sarikad on peal. Sarika pidu jäi vist ära, kuna ma lahku ja pole kedagi kes pärja tooks ülevalt alla. hahaha :D .

Aga tall loob ilmet ja ma usu, et see tuleb super koht hobustele. Hakake juba boksikohti bookima, kelle huvi kevadeks, sest kohti on vähe ja pooled on täis juba. Jah on!.





Praeguseks tsaukad. Ma otssin omale tegevust lennujaamas, sest mul on siin veel 2 tundi aega ennem , kui lennukile lastakse.

Kallid ja tsauka.

1 comment:

Maarja said...

Wau. Tall on juba äge!!
Ja kindlasti kirjuta oma töötegemisest ka ! Edu Sulle seal ja ole tubli nagu alati ! (: