Thursday, November 22

Esimesed seiklused

Täna on mul esimene vaba päev juba. Hommikul oli hea rahulik üksi süüa, kohvitada ja uudiseid lugeda.

Siin on nii, et kellel on vaba päev see kergelt koristab. Tõmbab tolmuimejaga jne. Tegin seda siis. Koristasin enda toa ka üe veel, kuid tegin seda ka esimesel päeval.

Täna oli plaanis ka kokku saada Triinuga, kes on ka siin samas kandis. Kuskil 20 km kaugusel vb maksimum. Igatahes pidin sõitma bussiga Kokkedali. Sealt võttis Triin mind juba peale.

Bussi jaoks ma käisin poes ja ostsin sealt omale 10 korra bussipileti, mis maksis 145 krooni. Bussipeatus on nagu meil km post, aga kergelt suurem kollane silt on üleval. Sellised raskesti märgatavad. Ega kergelt oli ikka hirm ka sees, sest liiklus oli tihe, kergelt hakkas hämarduma ja buss jäi 5 minutit hiljaks. Aga peale ma sain. Bussijuhi abiga ka oma pileti ära märgistatud ja õnneks oli Kokkedal viimane peatus ja maha pidi minema. hahaa . Aga kohale ma sain ja Triinu leidsin ka kohe ülesse.

Sõitsime kuskile mereäärsesse kohta sandwitch'e sööma. No oli alles sänku. Selline mõnus ja suur ja salati,tomati, kurgi ja kebabiga minul. Rääkisime, jõime veini ja mõnus oli.Triin ja Cheryl tõid mu pärast koju.
Plaanin oma sünnipäeva paiku neile külla minna, kui mul 2 päeva vaba on . :)

Mul on stress . Siin on raske kohaneda nii ruttu. Keel ja kõik. Aga ma saan hakkama.

Erikson pidi ka alles järgmine nädal Sammulisse minema.

Ja Marilin või Terje , kui te seda loete, siis aitäs leiva eest, see maitses väga hästi. ! :)

Tsauka.

No comments: