Sunday, March 6

Kliinik

Täna oli meil koolisõidu kliinik. Juhendajaks oli meil Anželika Maasik. Osa võtsid Mina, Marilin, Maris, Maris, Raul ja Kirsika.

Räägin siis enda trennist.

Sõitsin viimases grupis. Algul tegime väga hoogsat sammu. Siia lisaks nupukese, et A rääkis , et täkud peaksid trenni ajal koguaeg liikuma ja liikuma, eriti sellised põikpäised ja vintsked sellid veel eriti.

Tegime traavi, pidime rütmi jälgima. Tegime traavis sääre eest astumist. Seljas tundsin, et Erik ei astu üldse vaid jookseb õlaga, aga teised rääkisid kõrval, et megalt oli astunud. Seda on ainult hea kuulda.Tegime seda keskliinil. Siis sammu. Ikka elavalt edasi astuma pidime.

Mingi aeg ma olin keskel A juures ja ta "mängis" suulisega, et vajutas sisemist ja hoidis välimist ja härra andis mul ilusti järgi ja ei olnud tal ebameeldiv all olla. Rääkis ta ka, et härral on mul see lihas just tugevam, mis peaks olema tegelt paindlikum ja üleval on tselluliit.

Galopis oli ta mul üllatavalt tubli. Saime ilusa tõste ja jätkasime ilusti. Harjutus oli selline, et poole maneezi keskel seisis A ja ma pidin tema ümber galopis sujuvat spiraali tegema nii, et välimine ratse on fikseeritus ja paremat sujuvalt tõmban sisse. Käed samal ajal jäävad alla ja ei tõuse ülesse. Kui sain ta galopis võimalikult A lähedale , siis nina jäi sissepoole ringi ja surusin ta sisemise ratsmega SUJUVALT väljapoole, See sujuvalt ei tahtnud minul eriti välja kukkuda, aga lõpuks oli päris hea. Tegime sammu ja samal ajal Maris ja Lanzeria tegin oma harjutust. Teisest jalast ta natuke startis mul, aga saime rahulikuks tagasi ja sama harjutus - välimise ratsme fikseerisin ja sisemist tõmbasin sujuvalt sissepoole ja kui olin piisavalt väikesel ringil siis surusin jällegi välja. . Pärast tegin vasakust jalast veel korra. Härra oli väga väisinud mul ja üle pika aja väga higine.

Tööd on ühe sõnaga palju teha. A soovitas mul kunstlikke abivahendeid, mis aitaksid tal seljalihaseid venitada ja teda allapoole saada . Et las kakleb nööriga, mitte ratsanikuga. Kordel ka tööd teha ja ringi väiksemaks teha ja siis suuremaks, et tal oleks juba kordel ka raskeid olukordi, et kui sadulas juba raskemaid elemente sooritama hakata siis on lihtsam ja hobune on olukorraga tuttav. Et kasutaks oma lihaseid. Maris lubas mulle pessoa süsteemi laenata ja libiseva ehk ka sõidan nüüd. Samuti soovitas ta mul kannusega sõita, sest olgem ausad jah ta vahel hakkab ikka päris korralikult säärelel vastu ja stekk käes lööb mu istaku jamaks. Eks ma vaatan seda. Soovitas ta ka ristkapslit kasutada ja kapslit rohkem kinni tõmmata. See pidi ka aitama.

Ega siit, kus me Eriksoniga oleme hetkel ei saagi kuskile edasi minna, kui hobune on tagurpidi rullis oma täkukaelaga. Alt on ta kael ikka päris võimas ja üleval on rasv.

Kutsusime teda uuesti lähiajal. Lubas tulla, kui on oma kalendri üle vaadanud. :) Loodan siis rohkem sõitajid kokku saada ja uskuge mind, See tuleb nii kasuks. :) Mina olen väga rahul!

Ja mul on tegelt ikka nii suurepärane hobune!

No comments: