Wednesday, March 16

Skeem

Tänane päev mõõdus hommikul tallis praktikat tehes 2 tundi.. Jah meil pandi hommikuti peale 4 tundi praktikat, aga kuna nähti, et me saame ka 2 tunniga hakkama , siis tehtud see ümber 2 tunni peale. Siis me saame ju rohkem päevi abis olla tallis.

Kurb on ka mõni asi siin koolis, mis tundub, et üldse ei muutu. Asi ei ole tallis eneses , vaid suhtumises!

Pärastlõunal oli suhtlemine. See tund on selline tund, mille asemel teeks parem midagi tarka. Tund on tund, aga seal on mul tõsiselt igav. Ma olen ju keskkoolis turismi ja seda kõik õppinud. Ja see ei huvita mind mitte üldse.

Eile Kati oli tulnud selle peale, et teeb skeemi sõitmise täna peale kooli, et sessioonikad hindasid ja meie noorhobused sõitsid.

Sõitsid siis Maris - Lend 007 , Evely - Cardinal ( ohjades ) , Esti - Poledra ja mina -Erikson.
Olin viimane sõitja. Skeem oli A0.


Kati ka hindas mind ja sain omale hinnangulehe. Kõike seda siia ümber ei hakka kirjutama. Teen pildi ükspäev. Aga tulemus oli positiivne ja Kati arvas, et ma võiksin juba mõnda kergemat skeemi proovida ka väljaspool sõita. Aga hea oli. ISe arvan, et oleks võinud natuke paremini liikuda, aga kuna sõitsin täisistakus ja ise tõmbusin krampi - selg haige sellest nüüd. Siis hobune ka tõmbus krampi. Aga ta oli vahva mul :)

Homme lähme Ulvi juurde. Tuleb vahva päev.

Päike paistab ja nii soe on juba.

No comments: