Wednesday, March 30

Päikeeee

Eile oli siis selline vahva asi, et tegin esimest korda elus veenisüsti. Eriksonile. Kuna plaan oli tema hambad ära teha. Raspeldasin tema hambaid ise. Oli vahva. Päris teravad ääred olid , aga nüüd on kõik korras natukeseks ajaks. Susikad olid ka nitsevoo täitsa ja neid me ära ei võtnud, sest need ei sega. Aga härra boksi tukkuma ja ise pidin teatrisse minema.

Täna sõitsin. Käisime natuke maastikul ja pärast tegin maneezis mõne galopi tõste ja kõik. Palju porgandit eilse eest.

Täna ta sain 2 ja pool tundi väljas päikestada ka. Mõõõnus.

Hetkel olen tallis üleval kontoris. Passime Sandrat, et meil hakkab üks mära poegima. Eile öösel oli esimene öö valve. Püherdas palju ja hingeldas, aga ei tulnud midagi. Tänane päev oli rahulik ja hetkel ei ole ka mingeid muudatusi. Aga loodame parimat ! :)

2 comments:

Anonymous said...

Susikad ei sega :O? Söömist ja elamist mitte, aga ratsutamist kindlasti, kui nad pole just megasuured ja suulistega pole neid tömbiks taotud. Ma oleks lasknud küll välja võtta igal juhul!

Grete said...

Neid pole väljaski. Ma nägin ise ära missugused need on . Ainult tõmbid igemepead on . Hammast kui sellist materjali ma ei tundnud, et ma tean, et nad võivad välja tulla, aga hetkel ei tekita need mingit ebamugavust hobusele. vat nii.