Wednesday, September 14

Kuna ilmad on väga sandid, siis ega hobustega väljas miskit teha ei saa, sest iga krõpsu ja krapsu peale ollakse valmis spurtima. Aga viisime hobused varjualusega koplisse Jaagupis ja vedasime neile kuiva heina juurde.

Piirumis tõime märad suurest tiigist alla mereäärde. Tänaseni on nad seal püsinud. Viisime täna neile õuna ja vaatasime vett.

Täna me süstisime ruunad, kes lähevad 3 nädala pärast ruunamisele , teetanuse vastu. Risling, Rautsik, Russel ja Erikson. Kõik süstid said probleemiteta tehtud. Andsime Eriksonile ka ussirohtu ja puhastasime Russeli ja Rautsiku silmad ära. Andsime veel nänni ja tulime tulema. Tõin ka kõik katkised päitsed Piirumist ära ja katsun need ära parandada.

Kui homme on ilm rahulikum, siis ehk teeme tööd ka natuke hobustega.

Muide, kes loeb mu blogi, et meil on müüa ka noorhobuseid. Rautsik, Russel,Rioha ja Reserva. Et kellel huvi , võtke ühendust. Hinnad pole kivist :))

2 comments:

Anonymous said...

Kas Erikson pole siis vaktsineeritud enne? Võistlemas käid ju koguaeg? Gripp ja teetanus koos samas vaktsiinis ;)

Grete said...

On ikka vaktsineeritud, aga tal saab ka just läbi ja vajas uut süstimist, aga ma keerasin natuke untsu omal selle süstimise nüüd, et tegin ainult teetanuse, aga grippi ei teinud. Ma pean nüüd kas siis uuesti ainult gripi tegema või siis grippteetanuse uuesti. Ma ei tea, ma ei mõelnud üldse. Totu mina. :)