Wednesday, April 21

20 tundi tehtud 380 jäänud

Täna jälle kella 8 paiku kohale. Kedagi hoovi peal polnud. Vahetasin riided ja õnneks Jaanus tuli ja ütles mida teha. Hakkasin kohe hobustele kaera ette andma. Peale seda panin põhku ja andsin heina ning lõpuks jootsin. Gaaašh kui palju nad joovad. ämbritega tassimine ju. 3 ämbrit on . mul süsteem ka juba. kella poole 11 oli mul kõik valmis . Siis panin Patrooni valmis. Läksime Jaanusega Patrooniga koolisõiduvankriga sõitma. Raputas päris jubedalt, aga harjus ära lõpuks. Peale seda oli väike lõuna. Viisime Cocaini,Luna ja Valencia II välja hullama. Ning siis saabus see jube boksi tegemine. Tegin Valencia boksi ära. mingi 30 kärutäit vist oli. ma ei lugenud enam lõpuks. kerge tund või poolteist tundi tegemist. Boksi tegemine iseenesest oli kerge, aga see sinna sitahunniku otsa jooksmine selle sitakäruga. Käed on väga läbi. Peale seda kordetasin Prohvetit. Vasakut pidi jooksis normaalselt,aga paremat pidi ei jooksnud üldse. Keeras suuna kohe kodupoole ja kiskus ära. Oligi toodud sinna väljaõppele nagu Andrus rääkis pärast. Siis juba mingi 4 poole 5 paiku hakkasin jootma uuesti. Seekord läks rutemini . Siis viisin Hiirile põhku alla juurde. Päris märg oli tal seal. Nüüd sai tal seal mõnus hea pesa tehtud. Siis Kerli tegi heina portsud valmis ja mina vedasin ette hobustele. Siis kaerad ja põrand puhtaks ja koju.

Täna olen ma mega väsinud. Tuli juba uni peale siin diivani peal pikutades, aga nüüd peab ju iga päev kirjutama. Nv panen pilte ka.

tsauki

No comments: