Thursday, April 22

30 tundi , 370 veel

Hommikul nagu ikka. Kaerad, hein, põhk ja jootsin.Harjasin Patrooni. Jaanus läks koolisõidu vankriga metsavahele temaga. Seepitasin ühed rakmed ära.


Need on siis need rakmed.

Kordetasin Prohvetit, Kuubik aitas ta paremat pidi ka jooksma pärast. Siis ponid puhastasin ära, sest Pärisoo Anu tuli sinna ( tema ponid need hallid ) ja proovisid uusi paarisrakmeid, mida Alari teeb. Päris vahvad nägid välja, aga mõningad miinused olid ikka. Isegi mina , kui võhik sain sellest aru. Siis nad tegid nendega ühe ringi, mina passisi tallis. Vaatasin kuidas Kuubik illinoist ja Imperatorat korda tegi , lõikas lakad ja sabad ja lõuaalused karvad. Siis oli nende kord minna ette. Päris napakad olid, aga käisime ära selle ringi. Siis läks lõpus kiireks. Pool 6 hakkasin jootma ja Jaanus söötis ja mingi 6 tuli Taavi järgi. Suurt midagi erilist ei teinud. Peaaegu oleks saanud Lüürikaga ratsutada, aga pidin aitama Jaanusel hobused ette panna hoopis. AGa pole viga. Jõuab veel.

Bayle'sel oli täna sealt alt natuke rohkem paistes. Mainisin Jaanusele ka. Homme lähme temaga vakriga sõitma. Saab liigutada ennast.Ta on päris vahva ees. Natuke nagu pelglik oli viimane kord, kui talle sedelga selga panin, aga muidu täitsa muhe vanamees.

Täna uurisin Jaanuselt, et kui enda hobuse sinna toon, et mis ja kuidas. Ja eks näis kuidas see rahaline olukord on, et ehk kuuks ajaks vms viiks, saaks trenni teha natuke.

Täna olen kodus. Saab hästi magada. Homme lähen natuke hiljem, sest lähen käin Arkis ära. Saan ehk load kätte lõpuks.

Täna muide on Eriksoni sünnipäev. Ja ma olen selline tõbras omanik, et täna ei läinud sinna. Ei olnud aega lihtsalt :( Aga laupäeval lähen sinna ja saab oma sünnipäeva noosi ka kätte. Laupäeval on mul tähtis kohustus ka Adele ära joota ja sööta ja uurida ta haava seal ja midagi peale panna sinna.

Laupäeva kiusan Erikut ka natuke ikka. äkki saab vähe rohkem temaga seal teha. eks näis, kuidas ta tunneb ennast. Ma ei raatsi ka ju. Lahjaks on teine jäänud natuke. Peab kaera vms juurde söötma hakkama.

Olge mõnusad :)

No comments: