Friday, April 30

Reede. 30.aprill. Volbriöö.

Hommikul 8 hommikused tegevused. Kerli tuli appi söötma ja jootma pärast. Lasime eestlased kaksikutega koos välja minu õhutusel. Minu arust võiksid väljas käia suuremad grupid, et tihedamini saaksid väljas käia. Tegid seal igasugu hääli, aga lõpus olid sõbrad kõik. Jaanus läks Patrooniga sõitma. Mina tegin Prohvetile kordet sadulaga. Tubli poiss oli. Siis tegin Amadeusi boksi ära. Seekord niiiii raske polnud. JU mu muskel on siis tugevamaks läinud :D:D. Siis tuli Aadi ja värkis Ellipsi ära. sain ka käe külge panna ja raua alt ära võtta ja noaga kiilu lõigata (A) :D . Ei vahva oli. Siis oli kell juba nii palju, et hakkasin jootma uuesti ja söötma ja sain ikka kella 6 tulema alles. Ükskõik millal ma tegutsema hakkan, ikka jõuan 6 paiku valmis.

Homme läheb Jaanus Saksa juurde võistlema. Eile õppis alles skeemi . Haah :D. Ütles, et enamus teevad nii, et päev kaks hakkavad alles skeemi õppima. Pidin ka algul kaasa minema, aga ma ei tahtnus enam, sest tagasi oleks jõudnud poole öö peal ja pühapäeva oleks siis päris maha maganud. Nüüd lähen homme hommikul söödan ja siis olen vaba. Juhuu. Saab koju lõpuks. Ära tüütab see Pärnus teiste juures ööbimine. Oma kodus on ikkakõige parem.

Ah jaa. Selg on mul ka haige natuke. Vee tassimisest ja ebamugavast voodist ma arvan. Ja füüsiline koormus on ikka tugev. Keha annab sellest tunda juba, aga ma võtan nüüd aeglasemalt seda asja ja pole hullu.

Täna oli Ellipsil jalg paistes. Kui Aadi värki vaatasin, et katki ka, aga ilus kärn oli peal juba. Ja Unatal on ka jalg paistes. Täna avastasin tal sealt mingi katkise koha ka. Janne pidi sinna lillat peale laskma.

Ja Figaro hingas niii imelikult. Kerli rääkis, et tal pidi kopsega probleeme olema. POle varem tähele pannud.

Aitasin Jaanusel vankri auto kasti ka lükata.

Tänasest päevast siis nii palju . :)

2 comments:

Anonymous said...

Figaro on juba pika-aegne emfüseemik.

Grete Viljaste said...

Okei. Ma algul ei pannud tähele ja kui boksist ta lõõtsutamast leidsin, siis taipasin alles.