Saturday, April 24

Reede ja laupäev.

Hei hops.
Ja nädal ongi läbi.
Reedene päev algas kell 10, sest käisin ARK'is oma lubadel järgi. Ma ei ole enam kanadalane. (H) :D Kell 10 hakkasin hobuseid jootma. Jaanus oli söötnud ja boksid teinud juba. Kauem võttis aega see jootmine kui muidu, sest keegi ei olnud õhtul tünne täis lasnud. Siis tuli tükk aega passimist. Riisusin ja puhkisin talli ja talliümbrust.

Mingi aeg tuli Jaanus välja ja palus mul Patrooni ära puhastada ja rakmed ise peale panna. See oli mul esimene kord, kui üksi ise panin ( sori ) rakmed peale hobusele. Need on ju nii neetult rasked ja Patroon on nii suur ja loomulikult ta tõstab oma pea kõrgele kui ma talle neid peale panema hakkasin. Aga hakkama sain. Olin kõrvalt seda ju päris palju ju näinud juba.

Viisin Patrooni välja seisma kahe nööri vahele. Jaanus tuli õnneks ruttu ja panime ta koos ette . Seekord läks ta jälle koolisõidu vankriga vms. Jaanus seletas ka mulle kalesside ja vankrite ja muude vahet, et mis on mis, aga meele ikka ei jäänud. :D Igatahes 2 suurt ratast on ja nii kõrgel istud. Kuskil on mul pilt ka vist.



Patroon seisis see vanker tal taga kahe nööri vahel mingi 30 min või rohkem. Et harjuks seisma korralikult . Tubli oli. Aga lõpus, kui päike välja tuli kartis oma varju.

Samal ajal kui Patroon seisis ma panin Prohveti kordetamiseks valmis. Ta on minu südame võitnud. Kohmakas ja arglik noormees, aga niii armas. Me oleme juba üksteist usaldama hakanud ja ei pelga enam harjamist vaid naudime. Ta peaks vist 3-4 aastane torikas olema. Mõnus koljat. Harjasin teda seal päris kaua ja suhtlesime ja panime valjaid rahulikult 3 korda pähe, kui juba oli sai selge. st ei tõmanud pead lakke ja tagurdanud tagumikuga vastu seina ja ehmatanud sellest. Siis läksin aitasin Jaanusel kohapealt ära minna ja päästsin Patrooni lahti nööride vahelt. Prohvetiga läksin platsile. Panin korde kukla tagant ja tegin algul vasakule , sinna jookseb ta ilusti. Siis tegin paremale. Algul kaklesime, st ta keeras kodupool mulle näo ja seisis, siis korra lehvitasin piitsaga ja sai stti juba. kuskil 8 korda katsetas ja siis jooksis juba ilusti. Ta oli kole tatine ja ma ei teinud talle palju. Rohkem rahulikult. Häälkäsklused ja korralikult kordel jooksmine kui ka sammumine. Ta oli vahva . :)

Jaanus jõudis ka samal ajal tagasi , kui mina olin just Prohveti boksi pannud. Aitasin vankri tagant ära võtta ja viisin ta boksi ja võtsin rakmed maha. Siis oli aeg juba hobuseid jootma ja söötma hakata. Jaanus vist söötis ise.

Päeva poole tõime hallid ka sisse ja ennem kui õhtul ära läksin lasime Kuubikuga Claretta ja Ortensia välja. Viisin neile sinna heina ka ja nad jäid ööseks. PEale jootsmist käisin Lüürikaga väljas ratsutamas ka. Eriline ratsutamine see polnud, kuna Lüürika kantseldas oma titte ( Clara - Lüürika x Carry's Son ) ja ma katsusin tite kabjalöökidest hoiduda. mingi 20 min jalutasime ja tegime põlluringi Kuubikuga, kes oli Arandaga ja läksime talli ära. Siis vahetasin riided ja pühkisin põranda. Täpselt kui auto poole sammusin tuli Andrus koju ( Nimlet see tall on Andruse kodus ja Jaanus elab kuskil eemal aga ehitab 6 km kaugusele omale maja ). Andrus viis Wendy kuhugi paaritusse hommikul. Sai talle tsau ja head aega õelda ainult ja tulin tulema.



Täna käisin Eriksoni vaatamas. Tall oli ju neljapäeval sünnipäev. Andsin talle kaera natuke ja sõime rohelist. Ilm oli ka nii sant. Sadas rahet ja mingit ollust. Panin Adele'le ka heina ja vaatasin, et tal vett oleks. silitasin ja andisn head paremat talle ja viskasin põhku alla talle. Tal on see haav vist parem juba.

Peale seda käisin ka Eloria juures läbi. Kes ei tea siis ta on ka minu oma nüüd . Marika helistas hommikul, et tal kõhtr lahti ikka koledasti. Pussutas ja siis tuli sealt sellist rohekas pruuni ollust . voolas. Helistasin ka Ulvile, et mis värk on .Ta ütles,et pole hetkel vaja muretseda väga, kui varss ise on elurõõmus ja ei tunne ennast halvasti. NO se tegelane lasi sellist lusti seal, et halvasti ta ennast küll ei tundnud. Ulvi ütles, et mingeid biobaktereid võib anda, aga ei pea. Aga kui varss muutub vähem energilisemaks, siis helistan talle uuesti.

Ise arvas, et see on sellest, et seal koplis on heina rullid ja seal on ka sellist halvemat värki ja ta valimatult sööb kõike. nagu kõike. et sellest on kõht lahti. Ei tea. Ma käin teda nüüd passimas seal. Perse pealt on kõik karvad ka läinud juba. :/ aga ilus ja vahva on ta küll. Mutt on ainutl tola. Ei saa tast keegi aru millal tal hea tuju on ja milll ta pahur on.

Nii palju siis eilsest ja tänasest.

3 comments:

Ege said...

Ulvile on hea helistada jah :D

Anonymous said...

Mära indles ilmselt, siis on varsal kõht lahti, ära pabista ;)

marju said...

tsau, jäi silma et kiitsid Prohvetit:) see on ju seesama minu vana kasvandik(vaata fotoalbumis)Ta on jah 4a. Kas käib sadulas ilusti?