Thursday, June 10

Põrda ujumiskatsed. Mida veel :D

Alustame siis päeva algusest.

Läksin sinna mingi peale 10.

Võtsin Leedi esimesena. Ajasin teda mingi 15 min karjamaal taga,et kätte saada. Pani teda valmis seal ja vaatasin, et teised imelikult passivad sinna Võiste ( tallinna ) poole. Ja vaatan ka mina. Ja ohohhoooo. PÕDER. Nii. Mõtlesin, et mida hobused teevad, aga rahulikult olid. Passisid seal üksteist natuke ja siis Põder jalutas mõõda mereäärt ja läks vette ja suundus täitsa lahe keskele. Ujus seal kaugel ja jäi kuskile kõrgemale kohale seisma. Nii et vesi oli kõhuni ja seisis seal mingi 3 või enamat tundi. KUi ma ära tulin õhtul siis oli ta vist ära läinud. Aga ei tea kuhu. Väga imelik ja lahe oli. Tsekkisin seda põtra seal binoklist. Aga ta oli ikka nii kaugel, et silmaga seletasid tumedat kuju, aga põtra ei näinud. Ikka pool km või nii.

Aga Leedist siis, et tal on jaksu tulnud rohkem. Suudame juba natuke ka painutada. Paremale on hea, aga vasakule on päris kange. Galopis suudab ka püsida juba 3 ringi. ( Need on väikesed ringid ) Niiet saavutus missugune, aga kõhuümbermõõt ei ole ikka kahanenud. Tal on räige heinamagu all. Jõhker.

Siis võtsin Risti. Panin ta aiakülge sööma. Läksin Roosi järgi . Panin Roosi valmis ja jalustasin temaga seljas ainult. Harjutame siis karjast eemale minekut. Saime ilusti suured ringid teha, ilma paanikata. Tubli. Temaga on kõige mõnusam sõita. Ta on nii suur ja pika kehaga. Mitte tüüpiline eestlane. Tk arvatavasti üle 150. Aga nunnukas on ta.

Siis võtsin riburadapidi noored 3 aastased. Harjasin, valjad ja suulist ka natuke liigutasin, jalutasime ja midagi tegime veel, aga ei tule meelde.

Nüüd saavad Rivanera,Reserva ja Rioha puhata natuke aega, sest võtame ette 2 aastased, et näituseks valmistuda natuke. Näitus on 29.juuni.

Täna tegin ka varustuse korda. Tõmbasin sadulad ja valjad naha palsamiga üle.

Just kui olin asjad ära pannud ja suundusin ülesse täkkude poole, tuli ka Piret. Näitasin talle ka vee sees kükitavad Põtra.

Läksime ülesse Rautsikule päitseid pähe panema. Saime ka lõpuks. Nüüd on igal poisil päitsed peas ja Russel pole enda punaseid veel ära kaotanud. Jepii. Aga hulk porgandeid kulus selleks.

Homme lubas küll sadu, aga kui on normaalne ilm, lähen ikka ja katsun Ruubile päitseid panna ja Rosee pead ka natuke katsuda. Ta ei lase ülda nägu katsuda..


Muust elust ka nii palju, et sain Kosmosesse tööle. Just :D . Tegelt on selle koha päris nimi Kosmonautika külalistemaja vms. maja. Omanikud on samad, kelle juures praktikal olen. Vanasti oli see Jaagupi kordon ja kunagi oli vist ka mingi suvitus koht vene ajal. eSee on kuskil 4 km minu juures. Rattaga paras sõita selline otsa ja tulge kõik suvitama. Rand on ka ilus ja majutus on päris odav. ;)
Kui nüüd sajab, siis lähen koristama homme sinna. Reedel pidi tulema inimesed ja toad vaja korda teha. Ihii. Muide järgmine nädal olen üksi ka igal pool. Aivar ja Piret lähevad Luxempurgi.

Vat kui vahva.

Aga jube lahe oleks teada, et kes seda loevad. Huvi on mul suur. :D

Aga tsauki :)

Järgmiste Põtradeni ;)

3 comments:

Triin said...

mina vahel öösel loen.. :D
muul ajal pole mahti :)

Anonymous said...

ma loen ka ;)

Janeli said...

ma ka loen :)