Monday, June 28

vässssssss

Täna valmistusime rohkem ülevaatuseks. Kraamisime ja niitsime muru , aga jõudsime ka hobustega tegeleda.

Kuna Sangar toodi suht vara juba ära, siis täkud olid mereääres ja võtsime nad ükshaaval liivakoplisse. Uimased ja flegmad olid. Aga tublid.

Läksime alla. Märad . Võtsime nüüd kõik 3 noort ja tahtsime ülesse minna, aga poole tee peal tulid juba kunstitudengid oma suure bussiga ja me läksime tagasi. Aga tulid nad ilusti ülesse.

Siis vaatasime kuidas tudengid ennast sätivad ja hakkasime küüni koristama. Heina võrgud viisime ära ja pühkisime ja nii nipet-näpet. Läksime alla. Tegime väiksed praekartulid ja läksin Aivariga Kosmosesse koristama.

Marilin käis Hanksuga ka sõitmas täna, aga mina laisk ei jõudnud. Panime postid platsi ümber ja vedasime nööri ka. Andsin Erikule mashi ja vedasime vett ka natuke.

Olen poisile täpselt nädal aega mashi andnud ja annab juba tulemust. Oma nägu juba ja selg on ka palju ilusam. Varsti sama vana erikson tagasi. Jeii.
Aga ma sätin nüüd homseks.

Gaaaash kui raske päev tuleb., Homme meil ju ülevaatus.

C Y.

1 comment:

Triin said...

ja Grete ütles mulle, et ülevaatus 19-ndal... :S
mina panin omale kõik ilusti kirja, et lähen vaatama ja puha..