Tuesday, November 16

Lahee

Kuna see mida ma siia kirjutan on mu praktika päevik, siis sry, et ma iga päev oma bokside tegemistest ja pühkimistest kirjutan :D

Tänane hommik algas kolmandas vahekäigus koos uue seltskonnaga. Põhikooli omad ja no niii uimased lihtsalt. Ärritav lausa.

Meil on nüüd omad boksid teha. Minul on Kingi,Valo ja Lissu boksid. Tavalised hommikused tallitoimetused.Ja täna uus asi oli koplite koristus. Viisin Maikki välja ja lõuna aeg sisse tagasi.

Lõuna aeg ma läksin eriti vara. 11:15 pidin juba kopli juures olema. Siis silo ette, hobused tuppa. Tõin Jena kaari tarhast. Suukorvid mulle ikka üldse ei meeldi ja siin on päris paljudel need liivakoplis peas. Ja pühkimine ja ei midagi muud.

Rautus.

Võtsin raua alt. Lõin alla löödud rauale ühe naela ja tõmbasin kotka tangidega naelad kinni. Vat. Järgmine nädal saab kabja põhja ja kiilu alla minna ja ehk mõni nael veel alla lüüa.

Õhtul ei midagi põnevat.Tavaline tallitöö.

KUi see soome nett laseks siis ma paneks videod ka ülesse, aga ehk Raul aitab mind sellega. Vaadake siis millalgi uuesti seda posti. Panen siia ülesse või uue postina.

Nüüd aga suht kohe tuttu. Väss on suuuur.

MOi

No comments: